Brug kundeindsigt til at skabe tilfredse og loyale kunder! Vi hos Proficon er overbeviste om, at den største værdi en virksomhed ejer er den relation, der er skabt til kunderne. Faktuel viden om kundernes oplevelse er første skridt mod at styrke kunderelationer, øge andelen af loyale kunder samt skabe fundamentet for vækst og indtjening.
Det kan bl.a. gøre sig gældende ved…
- Tilfredse kunder er mere loyale, hvilket øger genkøb
- Tilfredse kunder giver de bedste anbefalinger til tredjemand
Et regnskab udarbejdet af en revisor fortæller præcist, hvordan det er gået. Vi kan med stor sandsynlighed fortælle hvordan det kommer til at gå!
- Vi kortlægger den binding en virksomhed har oparbejdet til sine kunder
- Vi fortæller i hvor stor grad salgsorganisationen formår at kapitalisere på denne binding
- Vi tegner et billede af, hvordan kunder formår at skabe værdi af samarbejdet med leverandør
Proficon har de sidste 20 år gennemført skræddersyede kundetilfredshedsundersøgelser for et bredt udsnit af Skandinaviske virksomheder i hele verden. Vi er specialister i konkrete og handlingsorienterede analyser.
Kontakt os på tel. +45 70 22 46 40 for en uforpligtende snak om, hvordan en kundetilfredshedsundersøgelse kan udføres i jeres virksomhed.
Se vores Profilyze koncept her!